Strony

20.11.2013

KONKURS

Cześć,  jak już niektórzy wiecie chce zrobić mały konkurs a raczej losowanie,

  1 nagroda to praca DREAMER  bloku technicznym



a druga to  2 przypinki :) 5,6 mm


Oraz 3 nagroda jedna przypinka  5,6 mm



Aby wziąść udział w konkursie wystarczy  być obsewatorem bloga :) , banalne zadady no i trzeba w komentarzu napisac swój e-mail lub wysłać mi e-mail na adres ze swoim adresem. kactus.blog@gmail.com

Będe wysyłać nagrody pocztą .

Wyniki ogłosze na blogu 5.12.13 :)

28 komentarzy:

  1. obserwuję! oczywiście że się zgłaszam :)
    mój mail : neko_chan@vip.onet.pl
    a gdy uda się wygrac rysunek możliwe jest dopisanie dedykacji? ^^
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się no i obserwuję ;)
    mail: urszula.adamska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się:)

    boskibudyn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow czytam bloga którego prowadzi chłopak , i ten blog mi się podoba .
    WOW :D
    Naprawdę fajnie piszesz i rysujesz :))
    Pozdrawiam Kami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to moje pasje więc dla mnie to przyjemność łączyć moje rysunki z pisaniem.

      Usuń
    2. :)
      Fajnie :)
      Ja nie mam talentu do rysowania tylko bazgrolenia :)
      Niestety xd

      Zapraszam
      http://wszystkiemojemysli.blogspot.com/ :)

      Usuń
  5. Ciekawy blog :)
    http://superowyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie rysujesz *.*
    Biorę udział w konkursie ;p
    Chcę 3 przypinkę xD
    Wiolka462@gmail.com
    http://style-fashionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)))
    kolciaxd39@wp.pl

    Zapraszam do mnie :http://luvkarolajn.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ta nieogarnieta
    E-mail: live.happily@o2.pl

    Zapraszam do mnie!
    livpily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne pozdrawiam chyba już tu byłam
    pozdrawiam lola
    E-mail: truskawkazmaczkiem@vp.pl
    celebr.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się również :)
    e-mail: lolalaj134@gmail.com
    My się chyba znamy - to ty robiłeś mi nagłówek bloga? :)
    Obserwuję, liczę na rewanż :)
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dlaczego dopiero teraz odkryłam ten blog!? są na nim (prawie) wszystkie rzeczy, które mnie interesują, a szata graficzna (chociaż biała) bardzo mi się podoba~~
    ano, zgłaszam się do konkursu, losowania (nie wiem, która forma poprawna xD) - kebab15@op.pl
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa to dla mnie naprawde dużo znaczy . :*
      Również pozdrawiam G.

      Usuń
  12. Świetny blog.. na prawdę.. no i oczywiście będę zaglądać częściej :)
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog jest świetny!

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny konkurs i bardzo ładna praca ;) Przypinki też super, chciałabym wszystkie *-*
    Pozdrawiam serdecznie

    http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz naprawdę fajnego bloga . A co do konkursu świetny pomysł .Ty i twoja siostra macie talent ,naprawdę . Zawsze chciałam tak rysować *_* . Tapety z motywem czaszki też są fajne. Robisz też świetne zdjęcia . Szkoda , że dopiero dziś znalazłam twojego bloga , ale napewno będę tu zaglądać codziennie . Nie że się podlizuje czy coś ale podziwiam takich ludzi jak ty . Ktoś ma talent , pasję -zazdroszczę takim ludziom .
    A co do konkursu to biorę udział , choć z moim szczęściem i tak nie wygram . Ale próbować warto ! :)
    No więc mój e-mail ; wirutkowsska@gmail.com
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE, to na prawdę dużo dla mnie znaczy, mam pasje i ją udoskonalam, i tobie życzę szczęścia i również pozdrawiam G.

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł! Ciekawy blog, jeśli chcesz opowiem o nim znajomym. :) Fajne nagrody. :D
    Pozdrawiam Cię Serdecznie i zapraszam: http://oczywampira2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz naprawdę super bloga! Może się zgłoszę do konkursu, ale jeszcze nie wiem :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    projekty-z-plasteliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje, szeptymarzen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń