Strony

16.01.2014

AUPIE

Hej, nawet nie wiecie jak jestem teraz szczęśliwy,  firma AUPIE zgodziła się na współprace, nie lubie chodzić po sklepach więc sklep internetowy to coś dla mnie. Ten post pisze na szybko,  Ciuchy z aupie są super jakościowo i są bardzo niepowtarzalne. Pokaże wam ubrania które bardzo mi się podobają. ( oczywiście pokarze wam niektóre ubrania :)) )








Moim zdaniem aupie jest firmą godną polecenia.
Ceny nie są drogie a ciuchy są naprawdę niepowtarzalne. 
Dodałem baner więc proszę ( bardzo ) o klikanie w niego . :)) 
Pozdrawiam G. 

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam że ta firma sprzedaje ciuchy dla chłopaków o.o

    Fajne :D

    Pozdrawiam Kami
    http://wszystkienaszemysli.blogspot.com/
    http://smiej-sie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można powiedzieć że dużo rzeczy jest unisex :))

      Usuń
  3. Fajne ciuszki :333
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Mogłabyś raz kliknąć w banner Rosegal po prawej stronie na moim blogu? Nie muszę chyba mówić, ile to dla mnie znaczy... :p z góry dziękuję <3
    vaysay.blogspot.com
    Oczywiście poklikałam ci <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne bluzy 2 i 1 najlepsza *.*
    Oczywiście kliknęłam w baner :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklep ma swietny asortyment :) Kliknęłam :)
    +obserwuję

    Proszę, kliknij w banner Sheinside na moim blogu.
    Dla Ciebie to chwila, a dla mnie wiele znaczy.
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nawiązania współpracy. ;)
    Kliknęłam. ^^

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 :)
    http://alma-del-juego.blogspot.com/
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje, też chciałabym rozpocząć z nimi współpracę ;)
    To zagraniczna firma, tak?
    Może mogłabyś podać co napisać do nich?
    Z góry ślicznie dziękuję.
    Pozdrawiam, Ana.

    PS. Te bluzy są wprost genialne! Podasz linka do nich? Muszę zobaczyć w jakiej cenie *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog :3 obserwacja za obserwacje ? http://tagjest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń