Strony

6.01.2014

THE END OF 2013

Cześć. Już po świętach po sylwestrze i po godzinach spędzonych przy biurku. Na święta dostałem sweter, kosmetyki i rysownik o którym poprostu mażyłem. To tyle o świętach :)) było dość długo wolne od szkoły więc pojechałem do mojej babci. Jak na grudzień było dość ciepło, obeszło sie bez śniegu z czego nie jestem zachwycony. ;/ Dzisaj pokaże wam moje ostatnie rysunki, rysowałem już w szkicowniku i to pewnie przez niego te rysunki wyszły tak perfekcyjnie :))

pierwszy rysunek to kotwica, :))


                                               



drugi to taki przerobiony znak yin i yang 






I to narazie tyle :)) 
pozdrawiam Gato. :))

8 komentarzy:

  1. Piękne rysunki, masz talent :) Uwielbiam symbol yin i yang. Ja za to liczę, że śnieg już nie zawita.
    Dodaje do obserwowanych

    Zapraszam do mnie http://niebezpieczna-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, genialne rysunki. Chiałabym tak rysować, chciałabym założyć bloga. napewno ci podeśle link :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty mi mówisz, że to nie perfekcyjne a ja koła nawet nie potrafię narysować okrągłego. Bardzo ładnie rysujesz i cóż mogę powiedzieć, masz ciekawego bloga dodaje go do obserwowanych bo jestem ciekawy twoich dalszych rysunków.

    Pozdrawiam Mateusz i zapraszam http://itsmateusz.blogspot.com/2014/01/marzenie-na-tle-gwiazd-mateusz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rysunki, masz talent!
    U mnie śnieg dzisiaj zawitał i na razie nie przestaje padać. :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie rysujesz *-*
    +bardzo ładny wygląd bloga, strasznie podoba mi się nagłówek :D
    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rysunki :D Kiedy ćwiczysz jesteś lepszy ja też ostatnio kupiłam rysownik

    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę się doczekać śniegu :\

    obserwuję i liczę na to samo.
    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń